Naše projekty jsou navštěvovany především z rad čtenářů, hledajích odpověď na některou ze zdravotních nebo partnerských otázek. Přičemž procento gayů a leseb je nadpoloviční.
PROFIL TYPICKÉHO NÁVŠTĚVNÍKA NAŠICH INTERNETOVÝCH PROJEKTŮ
Jedná se především o mladé lidi - 41% jich je ve věku 20-25 let, 25 let je i celkový věkový průměr návštěvníků. Naprostá většina z nich, 90%, žije ve městech, více jak dvě pětiny pak v Praze. Návštěvníci z malých měst a vesnic tvoří zbývajících 10% přístupů.
Další výraznou charakteristikou je nadprůměrné vzdělání - více jak polovina přístupů je od osob se středoškolským vzděláním a další 35% tvoří vysokoškoláci.
Polovina návštěvníků našich internetových projektů žije samostatně bez partnera, 36% jich pak žije v partnerském svazku. Více jak 90% našich čtenářů se na naše weby vrací alespoň jednou týdně, čtvrtina pak častěji.
KUPNÍ POTENCIÁL TOHOTO VZORKU
Mladí muži z velkých měst, s nadprůměrným vzděláním, žijící bez stálého partnera a navštěvující g/l internetové projekty pravidelně - to je typická skupina navštěvující naše internetové projekty.
Jedná se o skupinu, pro kterou jsou typické vyšší příjmy - mají více času pro svou seberealizaci, preferují nemanuální a lépe placené profese, zároveň neživí děti a nejsou tedy tak výrazně vázáni rodinnými povinnostmi.
Tato cílová skupina má více času na své zájmy - sport, cestování, zábavu, vzdělávání, kulturu. Vzhledem k tomu, že každý druhý návštěvník našich projektů žije bez stálého partnera, vyhledává i společnost, kde je prostor k seznamování a zábavě.
To jsou některé z důvodů, proč si tito lidé potrpí na kvalitnější a luxusnější zboží a služby - elektroniku a počítače, mobilní telefony, módu, kosmetiku, jídlo a pití, dobré restaurace, kvalitní služby cestovních kanceláří.
Vzhledem k nízkému průměrnému věku se jedná o lidi, kteří jsou zvyklí využívat nové technologie, zajímají se více o bankovní a finanční produkty, jsou ve věku, kdy se starají o budoucí bydlení a jeho podobu. Je to generace, která je již vychovávána k aktivnímu zajišťování své budoucnosti. V tomto věku se lidé častěji zajímají o témata jako životní styl, zdraví a fitness, či životní prostředí.